Už je to tu zase!

Tak je to tady. 
Vlastně je toho tady víc... Pro jistotu udělám seznam:

1) Zakládám si (už zase) blog.

2) Jedeme do Kanady. 

Ty dvě věci spolu souvisí. Na tomto blogu vás budeme informovat o tom, jak se za mořem máme (nebo - v horším případě - jak se tam nemáme), budeme uklidňovat maminky, že máme hodně peněz a komáři že nás štípou celou noc (protože začínáme na severu Kanady, kde je prý těch komárů požehnaně), a já si tady budu dělat srandu z věcí, které mě ve skutečnosti budou dost děsit (jako třeba sjíždění řek na Aljašce nebo nocování ve srubu v divočině - mimochodem obě dvě věci má Jenda v plánu). 

Když už jsme u toho, tak já samozřejmě nejedu do Kanady sama (kdyby to náhodou četl někdo jiný, než kdo nás zná). Jedu tam s Jendou. Možná vás ale zmátl ten název blogu - Katolička v Kanadě. Ve skutečnosti tam samozřejmě budou katolíci (minimálně) dva, ale protože je tento blog moje iniciativa, tak jsem dospěla k názoru, že si blog můžu pojmenovat jak chci. Ten název mě napadl, když jsem si šla takhle v sobotu po ránu zaběhat (dělala jsem to asi po roce, takže se nebojte, že bych byla nějaká moc aktivní). Co tak teď dělám na tom Proglase, tak mě to téma velmi provází, no a je dost možné, že se i téma víra projeví v mých budoucích článcích. A protože katoličkou zůstanu i poté, co odjedu do Kanady, tak se mi ten název prostě začal dost líbit. Takže tímto upozorňuji všechny zaryté ateisty, kteří nesnáší cokoliv náboženského, aby tenhle blog už radši nečetli. 

A - další věc - blog si takto dopředu (dva měsíce před odjezdem) zakládám proto, že Jenda občas poznamená, že bych už se taky někdy do té Kanady mohla začít připravovat. I když asi myslí spíš hledání práce a bydlení a tak, tak já tímto slavnostně vyhlašuji, že už jsem se teda chystat začala - mám blog! :-)  

Tak to by bylo pro dnešek vše. Ještě sem přidám nějaký ten obrázek, aby to byl jako pořádnej blog!

P.S. Foťák si kupujem až po příjezdu do Kanady... Zatím budete muset vydržet toto:


To neva, že úplně nesouvisí s tématem, ne? 
(Mimochodem je to fotka z mé dnešní procházky k Hádám, kde mi Jenda před třemi lety poprvé řekl, že si mě chce vzít :-) Teda vlastně to řekl mýmu dědovi, co má Alzheimera, ale já to slyšela.)

Komentáře